- F
- Home »
- Vraag & Antwoord
Retouren
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.
Op dit moment is dat helaas niet mogelijk.
Je ontvangt direct via de email een orderbevestiging.
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.
Zie hiervoor de pagina bezorgen
Heb je voor 22:00 uur je bestelling geplaatst en betaald (met afleveradres in Nederland), dan wordt het pakket in de meeste gevallen de volgende werkdag bij u afgeleverd. Voor andere landen kunt u op deze link informatie verkrijgen over bezorgtijden.
Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aan PostNL/DPD/GLS aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.
Alle leveringen vinden plaats met PostNL of Bpost, afhankelijk van uw keuze. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door je aangegeven afleveradres. Zie meer informatie bij Verzending & Bezorging
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL/Bpost nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van PostNL/Bpost en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Ja. Zodra u een bestelling plaatst krijgt u via de email een track & trace code toegestuurd. Hiermee kunt u op de desbetreffende website van de verzendinstantie uw pakketje volgen.
Veel van onze supplementen komen uit de Verenigde Staten, waar ze net als in Nederland een maatstaf hebben voor de dagelijkse inname van voedingsstoffen. In de VS heet dat Daily Value (DV), in Nederland ADH (Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid). In de VS wordt de Daily Value bepaald door de FDA (Food & Drug Administration), in Nederland door het Voedingscentrum.
De Amerikaanse en de Nederlandse waarden voor de dagelijkse behoefte aan voedingsstoffen verschillen - in de meeste gevallen - nauwelijks van elkaar. Om meer duidelijkheid te scheppen vindt u hieronder een vitaminetabel waarin wij de Amerikaanse en Nederlandse waarden vergelijken. Uitgegaan wordt van 100% van de dagelijkse behoefte.
Omdat wij vinden dat veel van de Nederlandse producten niet voldoen aan de hoge kwaliteitseisen die wij stellen. Nederlandse voedingssupplementen bevatten wat betreft vitaminen en mineralen vaak - maximaal - 100% van de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH). De Nederlandse ADH is een gedateerde maatstaf (ontwikkeld in 1934 en nauwelijks bijgewerkt) om aan te geven hoeveel voedingsstoffen een individu gemiddeld nodig heeft. Talloze onderzoeken naar de werking van vitaminen, mineralen en onverzadigde vetten op het menselijk lichaam heeft aangetoond dat deze waarden achterhaald zijn en dat er voordelen voor de gezondheid te behalen zijn als je bepaalde voedingsstoffen bijsuppleert.
Ja. Op dit moment is wat op de site staat ook wat we aanbieden. Wij zijn echter altijd bezig met zoeken naar nieuwe supplementen van hoge kwaliteit die we op onze webshop kunnen aanbieden. Heeft u suggesties voor een supplement dat nog niet in ons assortiment voorkomt, mail ons dan op
. Wij zullen uw verzoek bekijken en u op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen.Voor inhoudelijke vragen kunt ons een email sturen naar
. We beantwoorden emails binnen 24 uur. Daarnaast is het mogelijk om op onze webshop een chat module te openen. Deze chat module is onderdeel van onze klantenservice. U kunt de module rechtsonder in uw browser aanklikken. Medewerkers van ons zullen u dan zo goed mogelijk proberen te helpen. Heeft u een vraag van medische aard, dan adviseren wij altijd uw arts te raadplegen.
Stuur een email naar ons email adres (zie contactgegevens). Wij zullen dan binnen 24 uur proberen te reageren. Ons doel zal altijd zijn om snel een klacht naar volle tevredenheid op te lossen. Mocht dit onverhoopt niet lukken naar tevredenheid van beide partijen, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.
Stuur een email naar ons email adres (zie contactgegevens). Wij zullen dan 24 uur proberen te reageren. In eerste instantie zullen wij proberen om de klacht rechtstreeks naar volle tevredenheid op te lossen. Mocht dit overhoopt toch niet lukken naar tevredenheid van beide partijen, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.
Stuur een email naar ons email adres (zie contactgegevens). Wij zullen dan binnen 24 uur proberen te reageren (vaak nog sneller). Mocht dit leiden tot een retourbeslissing, dan zullen wij u voorzien van een retouradres (onze logistieke dienstverlener). Wij zullen u dan vragen om de retour op te sturen naar dit adres.
Deze webshop werkt onder de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk. Deze voorwaarden bevatten een herroepingsrecht van 14 dagen. Dit betekent dat een consument binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling het product (of de producten) kan retourneren en dat wij dan het originele factuurbedrag (inclusief de originele verzendkosten) zullen terugbetalen.
De consument heeft de plicht om het product (of de producten) in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd te retourneren, indien mogelijk in de originele verpakking. Voor onze supplementen betekent dit dat het zegel van de individuele verpakking niet verbroken mag zijn.
De verzendkosten van het retourneren van de producten zijn voor rekening van de consument.
Daarnaast zijn er retouren die te maken hebben met fouten van onze kant (bijvoorbeeld een verkeerd product geleverd). Uiteraard maken wij daarbij andere passende afspraken.
'Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is uiteraard kosteloos voor de consument.'
Stuur een email naar ons email adres (zie contactgegevens). Na besluit tot retour, ontvangt u van ons het te gebruiken retouradres (van onze logistieke dienstverlener). Na ontvangst van de onbeschadigde retour, zullen wij de afgesproken vervolgacties uitvoeren (bijvoorbeeld terugbetalen oorspronkelijke bedrag, nieuw product opsturen etcetera).
Moment...