Winkelwagen € 0,00 (winkelwagen is leeg)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Sport & Eiwit

Sport & Eiwit

Sportvoeding

Eiwitten zijn vooral voor sporters onmisbaar voor de spieren. De inname van extra eiwit kan bij de sporter het spierherstel namelijk versnellen. Er zijn verschillende supplementen van uiteenlopende merken beschikbaar met eiwit als hoofdbestanddeel, zoals eiwitpoeder, plantaardige eiwitpoeder en Whey eiwit. Ook creatine is voor de sporter een uitstekend supplement. Het middel ondersteunt bij sport om een betere prestatie te realiseren als er heftige inspanningen geleverd moeten worden. Creatine wordt in elk geval aangeraden voor krachtsporters. Een extra eiwit supplement zorgt daarbij voor een sneller herstel na zware sportinspanningen.

 
 
  Sportvoeding    Sportvoeding - supplementen  

Sportvoeding

Als u af wil vallen of veel wil sporten om een grote spiermassa op te bouwen, is het niet alleen belangrijk om regelmatig een bezoek te brengen aan de sportschool. Om daadwerkelijk succes te behalen in de sportschool, is er namelijk meer nodig dan alleen voldoende beweging en de juiste voeding. Zo heeft u niet alleen beweging nodig, maar dient u ook aan uw sportvoeding te denken. Weet u niet wat goede sportvoeding in? Lees dan op deze pagina meer over goede sportvoeding en het aanvullen van uw sportvoeding met goede supplementen.

 

Sportvoeding: gezonde groenten

Als u gezond wil eten, spiermassa wil kweken en eventueel af wil vallen, dient u voldoende groenten te eten. Hierbij moet u denken aan alle soorten verse groenten, groenten uit de diepvries en groenten uit blik of pot (wel altijd zonder toevoegingen). Ook groenten als groentepuree, zoetzure paprika en tomatensap kunt u eten, maar deze groenten zijn wel minder gezond dan de eerdergenoemde groenten. Groenten die u beter kunt vermijden, zijn voedingsmiddelen als groenten met saus, olijven, augurken, zoetzure zilveruitjes en tomatensap met saus.

 

Sportvoeding: gezond fruit

Naast groenten, is ook fruit erg gezond. Fruitsoorten die u ongestoord kunt eten, zijn onder andere alle soorten vers fruit, diepvriesfruit en fruit uit blik en pot (wel altijd zonder toevoegingen). Fruitsoorten die u beter kunt vermijden, zijn fruitsoorten die uit blik of pot komen met toegevoegde suiker. Deze fruitsoorten bevatten namelijk weinig vitaminen (vanwege het feit dat de voedingsmiddelen geconserveerd zijn in een pot of in een blik), maar bevatten voornamelijk veel toegevoegde suikers.

Van hoog naar laag sorteren

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
per pagina
  • Collagen Forte (300 capsules) - Douglas Laboratories

    Collagen Forte (300 capsules) - Douglas Laboratories

    € 46,15

  • Creapure creatine Monohydraat - 1KG - myprotein

    € 21,99

  • Creapure creatine Monohydraat - 250g - myprotein

    Creapure creatine Monohydraat - 250g - myprotein

    € 7,99

    Niet op voorraad

  • Creapure creatine Monohydraat - 500g- myprotein

    Creapure creatine Monohydraat - 500g- myprotein

    € 12,49

    Niet op voorraad

Van hoog naar laag sorteren

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
per pagina
Nederlands-TOPV

Moment...

{{var product.name}} is toegevoegd aan uw winkelwagen




Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen

{{var product.name}} is verwijderd uit uw winkelwagen




Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Nederlands-TOPV   Bezig met laden...